lørdag 31. oktober 2009

Alvenes

På trilletur, og som dere kan se av skyggene var hele familien med...
I dag har vi vært på tur på Alvenes. Vi kjørte til svingen ved Stemland, parkerte i veikanten, la Georg i vogna og la i vei. Georg sovnet stort sett med en gang hodet hans traff "puta" (egentlig en stor gulpeklut som er brettet noen ganger). Været var nydelig og temperaturen var heller ikke til å klage over. Derimot var jeg en hel del plaget med vondt i knærne, men jeg fikk da til å gå - helt ut til spissen av Alvenes. Der skrev jeg oss opp i FYSAK-boka før vi snudde og startet på hjemturen. Vi møtte noen mennesker, men ikke mange. Georg sov som en stein, gjennom humper og sølepyttkjøring samt vår skravling om hvordan det nye kontoret vårt skal bli. (Vi skal gjøre om grønnrommet (gjesteværelset) til kontor og på turen ble vi enige om at jeg skulle få male rommet først, da blir det ikke grønnrom lenger...) Med andre ord en koselig og produktiv tur. :)
Da vi etter drøye to timer var tilbake ved bilen igjen, løftet vi Georg over i bilstolen og han fortsatte å sove der. Så kjørte vi hjemover, stoppet ved postkassen, hentet en pakke på kiosken og vel hjemme la vi Georg over i vogna igjen og han fortsatte å sove der. Jeg lurer litt på hvor lenge han har tenkt å sove i dag. Fire timer, så langt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar